ΑρχικήΣυνεντεύξειςΑ. Κουτσελίνης στο Ράδιο ΕΝΑ: "Επίδομα φτώχιας με εμπόδια."

Α. Κουτσελίνης στο Ράδιο ΕΝΑ: “Επίδομα φτώχιας με εμπόδια.”

Το κύμα της ακρίβειας δεν περιορίζεται με επιδόματα φτώχιας αλλά με ελέγχους, μείωση Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και μείωση ΦΠΑ.

Εμπόδια, παράπονα και διαμαρτυρίες Βολιωτών για την εφαρμογή του market pass

Απαιτείται κινητό τηλέφωνο, χρήση μόνο με NFC (!), αλλιώς τα χρήματα θα είναι μειωμένα 20%!

Εμπόδια υπάρχουν στην εφαρμογή του market pass, καθώς για να πάρει κάποιος όλο το ποσό που δικαιούται, πρέπει να πιστωθεί σε άυλη κάρτα η οποία πρέπει εάν δεν υπάρχει, να δημιουργηθεί εκ νέου, στη συνέχεια, για να εξαργυρωθεί, ο κάτοχος, πρέπει να διαθέτει συσκευή τηλεφώνου με NFC (επικοινωνία κοντινού πεδίου) αλλιώς δεν μπορεί να αγοράσει, ενώ κυρίως οι ηλικιωμένοι, που δεν έχουν κινητά τελευταίας τεχνολογίας ή δεν έχουν καν συσκευή κινητού τηλεφώνου, δηλώνουν τραπεζικό λογαριασμό IBAN , χάνοντας όμως το 20% του επιδόματος!
Αποτέλεσμα όλων αυτών, να υπάρχουν παράπονα και διαμαρτυρίες, κυρίως συνταξιούχων συμπολιτών, που αναδείχθηκαν χθες μέσα από το Ράδιο Ένα.

«Λύσεις πραγματικές, θα ήταν να γίνονται έλεγχοι»

Τα παραπάνω επιβεβαίωσε μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, ο Αλέκος Κουτσελίνης, πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, ο οποίος τόνισε ότι αυτή η επιδοματική πολιτική δεν οδηγηθεί πουθενά, δεν δίνει ουσιαστικές λύσεις και αντίθετα προκαλεί προβλήματα.
«Λύσεις πραγματικές θα ήταν να γίνονται έλεγχοι, ώστε να ελεγχθεί η ακρίβεια και οι ανατιμήσεις, τουλάχιστον αυτές που δεν είναι δικαιολογημένες, να μειωθεί ο ΦΠΑ τουλάχιστον στα είδη διατροφής και ο ΕΦΚ στα καύσιμα που έχουν ανατιμηθεί πάρα πολύ, ώστε να χτυπηθεί αυτό το κύμα της ακρίβειας», επισήμανε ο πρόεδρος της ΕΝ.ΚΑ.

«Δεν μπορούν να ψωνίσουν
από τις λαϊκές αγορές… »

Ο κ. Κουτσελίνης σε σχέση με το market pass είπε ότι υπάρχουν πολλά διαχειριστικά και οργανωτικά θέματα και σύμφωνα με καταγγελίες, η διαδικασία έκδοσης της κάρτας είναι πολύ σύνθετη, τονίζουν ότι δεν μπορούν να ψωνίσουν από τις λαϊκές αγορές, γιατί δεν υπάρχουν POS και οι περισσότεροι οδηγούνται σε αιτήσεις για τραπεζικές καταθέσεις, που είναι μειωμένο κατά 20%.
Ο ίδιος είπε, ότι πρόβλημα αντιμετωπίζουν κυρίως οι ηλικιωμένοι συνταξιούχοι και όχι μόνο, που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία ή έχουν δυσκολία ακόμη και μετάβασης στα ΚΕΠ για να εξυπηρετηθούν, με αποτέλεσμα πολλοί να κινδυνεύουν να μείνουν εκτός διαδικασίας. Σημειώνεται, ότι ακόμη και συγγενικά πρόσωπα εάν κληθούν να βοηθήσουν, στην περίπτωση που χρησιμοποιήσουν στην πλατφόρμα τον ίδιο αριθμό κινητού τηλεφώνου με του άμεσου χρήστη, μπλοκάρει το σύστημα και δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία!

«Θα μπορούσαν τα ποσά
να πιστωθούν μέσω Εφορίας»

«Αντί να πιστωθούν τα ποσά μέσω Εφορίας σε όσους δικαιούνται με απλό τρόπο, είναι σαν να προσπαθούν να βάλουν δυσκολίες και εμπόδια για να μην κάποιοι να ωφεληθούν από αυτό το επίδομα», τόνισε ο πρόεδρος των καταναλωτών.
Ο ίδιος είπε ότι η Πολιτεία πρέπει να δει αυτά τα προβλήματα και αν όχι να βελτιώσει τη διαδικασία, να γενικεύσει κάποιες περιπτώσεις, ώστε να μπορεί κάποιος με μια απλή δήλωση η τηλεφωνικά, με ταυτοποίησή του, να παίρνει το επίδομα.

Συνεχίζεται το μποϋκοτάζ,
αυξανόμενη η αποχή απ΄τις αγορές

Το μποϋκοτάζ των καταναλωτών συνεχίζεται σε τρία από τα τέσσερα μάρκετ, που δέχτηκαν πρόστιμα για αισχροκέρδεια (στο ένα έληξε το χρονικό όριο που έβαλε η Ένωση Καταναλωτών), όλο και περισσότεροι άνθρωποι ενημερώνονται μέσω των δημοσιευμάτων ή από στόμα σε στόμα και είναι αυξανόμενη η αποχή από τις αγορές , τόνισε ο κ. Κουτσελίνης.
Οι καταναλωτές πρέπει να δώσουν μήνυμα ότι δεν μπορούν να ανεχτούν τις πρακτικές της αισχροκέρδειας και εξαπάτησης με αυξήσεις των τιμών, τις παραπλανητικές πρακτικές και με άλλες τιμές στο ράφι και άλλες στο ταμείο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ