«Τα δημοτικά τέλη του Βόλου, πιο αυξημένα, από πολλές πλούσιες γειτονιές της Αθήνας»! τόνισε ο πρόεδρος της ΕΝ.ΚΑ.
Πολλά είναι τα παράπονα Βολιωτών για τους αυξημένους λογαριασμούς ύδρευσης που έλαβαν τις τελευταίες εβδομάδες, όπως ανέφερε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, ο Αλέκος Κουτσελίνης πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΝΚΑ, «η ΔΕΥΑΜΒ φαίνεται ότι ζήλεψε τη «δόξα» των άλλων εταιριών φυσικού αερίου και ρεύματος, που επίσης έστελναν έναντι λογαριασμούς φουσκωμένους, με μεγάλα ποσά, που δεν έχουν καμία σχέση με το ιστορικό της κατανάλωσης σε κάθε περίπτωση».
Όπως εξήγησε, το ίδιο συμβαίνει με τους λογαριασμούς ύδρευσης στο τρίτο τρίμηνο, για το οποίο ελπίζει να έχει γίνει καταμέτρηση, ενώ βλέπουμε και μία χρέωση στο τέταρτο τρίμηνο, ως έναντι ουσιαστικά, μεγαλύτερη από το 3ο τρίμηνο και χωρίς να έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο ιστορικό της περυσινής περιόδου, τις περισσότερες φορές.
Χρέωση σε μεγαλύτερη κλίματα, εφόσον
φαίνεται μεγαλύτερη η κατανάλωση
about:blank
Ο πρόεδρος της ΕΝΚΑ τόνισε ότι ανάλογα με την κατανάλωση του κάθε νοικοκυριού, το νερό χρεώνεται σε μεγαλύτερη κλίμακα και στην περίπτωση του 4ου τριμήνου που δεν υπάρχει πραγματική κατανάλωση, αλλά υποθετική και συνέστησε στους καταναλωτές που διαπιστώνουν ότι ανεβαίνουν κλίμακα, να διαμαρτυρηθούν.
«Οι εταιρίες ενέργειας και η ΔΕΥΑΜΒ, ουσιαστικά ζητούν από τους καταναλωτές, την περίοδο αυτή, που ουσιαστικά δεν μπορούν καν, να εξοφλήσουν τα τρέχοντα και επείγοντα έξοδα, να προκαταβάλουν ή να χρηματοδοτήσουν την όποια λειτουργία ή τα όποια έξοδα των εταιριών», ανέφερε ο κ. Κουτσελίνης.
«Θα έπρεπε να γίνουν καταμετρήσεις»
Ο πρόεδρος της ΕΝΚΑ ανέφερε ότι δεν γνωρίζει το επείγον του θέματος που έπρεπε να γίνουν όλα αυτά προκαταβολικά, αλλά θα έπρεπε να γίνουν καταμετρήσεις και οι λογαριασμοί να σταλούν στην ώρα τους και όλα αυτά έβγαλαν εκτός προγραμματισμού τους καταναλωτές.
Επίσης είπε ότι δεν είναι λύση οι ουρές ανθρώπων στη ΔΕΥΑΜΒ για να κάνουν κάποιο διακανονισμό ή να ψάχνουν να βρουν χρήματα για να πληρώσουν προκαταβολές.
Ακόμη τόνισε ότι η ΔΕΥΑΜΒ πρέπει να δώσει το περιθώριο στους καταναλωτές να πληρώσουν μόνο το τρίτο τρίμηνο, ώστε να μην αναγκάζονται να χάνουν το χρόνο τους στις γιορτές περιμένοντας στην ουρά των ταμείων ή των παραπόνων και το 4ο τρίμηνο να καταβληθεί όποτε καταναλώσουν το νερό και όχι προκαταβολικά.
Ακριβότερο νερό και δημοτικά τέλη
Τα παράπονα υπήρχαν από παλιά και συνεχίζονται για ένα περιβάλλον που ο Δήμος Βόλου έχει αυξημένο κόστος νερού και οι καταναλωτές αναφέρουν ότι από την εμπειρία που έχουν για Αθήνα, Λάρισα και άλλες πόλεις της Ελλάδας, ότι και το κόστος χρέωσης ανά κυβικό μέτρο νερού και το κόστος των Δημοτικών τελών είναι μεγαλύτερα.
«Από πολλές πλούσιες γειτονιές και Δήμους της Αθήνας, τα δημοτικά τέλη του Βόλου είναι πιο αυξημένα, κάτι που οδηγεί σε αγανάκτηση τον κόσμο, ο οποίος ταυτόχρονα δεν πίνει ποιοτικό νερό και πρέπει να αγοράσει εμφιαλωμένο ή να βάλει φίλτρο, προκειμένου να έχει καθαρό νερό», ανέφερε ο κ. Κουτσελίνης.
Πρόβλημα και με την εφαρμογή
Επίσης οι καταναλωτές κάνουν παράπονα για την «πλατφόρμα- εφαρμογή», για την αποστολή ή την εμφάνιση των λογαριασμών ύδρευσης, που έχει προβλήματα και τίθεται ερώτημα, γιατί δεν υιοθετήθηκαν λύσεις που είναι πιο απλές και εφαρμόζουν άλλες εταιρίες, δηλαδή να στέλνουν με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τον λογαριασμό.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΝΚΑ, έρχεται μήνυμα σε κινητό, πρέπει να μπει κάποιος στην εφαρμογή, που όμως δεν… δουλεύει, πρέπει να περιμένει και αν ανοίξει ο καταναλωτής να βρει τρόπο να εκτυπώσει για να δει τον λογαριασμό.
«Όλο αυτό το μίγμα, δημιουργεί ένα πλαίσιο μεγάλων παραπόνων από τον κόσμο για τη ΔΕΥΑΜΒ», τόνισε.
https://magnesianews.gr/slider/plithos-paraponon-kataggelion-stin-enosi-katanaloton-gia-logariasmoys-tis-deyamv.html?fbclid=IwAR0bysVK-TZBOOSw3ZN93sZAqzMiLAnUKA-50WcOKRj9zbZhstbfrHbG1Nw