Αρχική Συνεντεύξεις Χάος στις ταχυμεταφορές. Συνέντευξη στην εφημερίδα "Θεσσαλία"

Χάος στις ταχυμεταφορές. Συνέντευξη στην εφημερίδα “Θεσσαλία”

Με τις καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου κ. Αλέκος Κουτσελίνης, μίλησε για το πώς μπορεί κάποιος να διεκδικήσει αποζημίωση από την εταιρεία courier που καθυστέρησε να παραδώσει την παραγγελία του. Επισημαίνει, ωστόσο, πως εάν δεν γίνει φιλικός διακανονισμός και ο καταναλωτής που θίγεται, κινηθεί διά της δικαστικής οδού, τότε καλείται να πληρώσει δυσανάλογα ποσά για την προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Το… πάθημα του πρώτου lockdown δεν έγινε «μάθημα». Και τώρα που οι διαδικτυακές παραγγελίες έχουν εκτοξευθεί, οι εταιρείες ταχυμεταφορών δεν ανταποκρίνονται επαρκώς στον τεράστιο όγκο αποστολών πουRead Moreκαλούνται να διαχειριστούν, υποχρεώνοντας αρκετούς να μιλούν για «χάος» και αδυναμία αποσυμφόρησης. «Θα έπρεπε να επιβάλλονται μεγαλύτερες ποινές στις εταιρείες, που δεν είναι συνεπείς», κατέστησε σαφές ο κ. Κουτσελίνης, τονίζοντας ότι η επιβολή προστίμων από το κράτος είναι αναγκαία για τη συμμόρφωση όσων αδιαφορούν για τις υπηρεσίες που παρέχουν.

«Υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις, ενώ και οι «ουρές» με όσους περιμένουν έξω από τις εταιρείες ταχυμεταφορών για να παραλάβουν τα δέματά τους, δεν είναι ό,τι καλύτερο», είπε ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου που εμφανίστηκε επιφυλακτικός για την τήρηση των μέτρων πρόληψης κατά της διασποράς του κορωνοϊού, βλέποντας τόσους συμπολίτες του να συνωστίζονται σε κεντρικά σημεία της πόλης περιμένοντας να εξυπηρετηθούν στα διάφορα υποκαταστήματα.
Την ώρα που η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών ενημέρωσε το καταναλωτικό κοινό για όλα αυτά που μπορεί να κάνει σε περιπτώσεις αθέτησης των υποχρεώσεων των εταιρειών ταχυμεταφορών, ο κ. Κουτσελίνης έδωσε και μια άλλη διάσταση του ζητήματος. «Για όλα τα θέματα που αφορούν τους καταναλωτές, μπορεί να υπάρχει νομοθεσία, αλλά συνήθως αυτό που γίνεται είναι το εξής: Γίνονται παρεμβάσεις από τις Ενώσεις Καταναλωτών ή τον Συνήγορο του Καταναλωτή μέσω κάποιου φιλικού διακανονισμού. Όμως, εάν οι εταιρείες δεν αποδεχθούν αυτή τη διαμεσολάβηση, είναι τέτοια τα επίδικα ποσά, που πρέπει κάποιος να χάσει χρόνο, να έχει αποθέματα υπομονής και στο τέλος να διεκδικήσει δικαστικά ένα ποσό ως αποζημίωση, που τελικά θα του κοστίσει πολλά περισσότερα. Η δικαιοσύνη σ’ αυτό το κομμάτι αφήνει ανυπεράσπιστους τους καταναλωτές. Δύσκολα κάποιος θα επιμείνει να κινήσει τέτοια διαδικασία, όταν κάνει μία συνηθισμένη αγορά, παρόλο που ο νόμος θα μπορούσε να τους δικαιώσει. Η δικαστική διαδικασία είναι χρονοβόρα και απαιτεί έξοδα, που είναι δυσανάλογα με τα ποσά των αποζημιώσεων που αξιώνει ένας καταναλωτής για κάθε παράνομη συμπεριφορά σε βάρος του».
Κλείνοντας δε, ανέφερε πως παρότι τα γραφεία της ΕΝ.ΚΑ. Βόλου παραμένουν κλειστά, ελέω κορωνοϊού, τόνισε πως όσοι καταναλωτές αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις εταιρείες ταχυμεταφορών, μπορούν να προχωρούν σε καταγγελία στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.

Διαβάστε όλη τη συν’εντευξη στο: https://e-thessalia.gr/alekos-koytselinis-chronovora-i-nomiki-odos-gia-tin-argoporia-ton-koyrier/

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ