Αρχική Συνεντεύξεις Καταγγελίες από Βολιώτες για ασαφείς και κρυφές χρεώσεις σε λογαριασμούς ΔΕΚΟ. Συνέντευξη...

Καταγγελίες από Βολιώτες για ασαφείς και κρυφές χρεώσεις σε λογαριασμούς ΔΕΚΟ. Συνέντευξη στα gegonota.news

Συνεχείς καταγγελίες για ασαφείς χρεώσεις σε λογαριασμούς ρεύματος και θέρμανσης αλλά και για ηλεκτρονικές αγορές δέχεται η Ένωση Καταναλωτών Βόλου, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της.

Ο κ. Κουτσελίνης ανέφερε στα gegonota.news πως οι περισσότερες καταγγελίες που φτάνουν στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου αφορούν παρόχους ενέργειας και θέρμανσης. «Υπάρχουν ασαφείς και κρυφές χρεώσεις. Όταν ο πελάτης προσπαθεί να επικοινωνήσει με τις εταιρείες για να διευκρινίσει θέματα των λογαριασμών, η επικοινωνία δεν είναι εύκολη. Επιπλέον, κάποιοι που επιθυμούν να αλλάξουν πάροχο, παίρνουν προσφορές που δεν έχουν σαφήνεια για να γνωρίζουν τι θα πληρώνουν ώστε να μπορούν να αποφασίσουν. Δεν διευκρινίζουν ποια θα είναι η τιμή ανά κιλοβατώρα αλλά δίνουν εκπτώσεις, δώρα και προσφορές για ένα μήνα ή για ένα εξάμηνο».

Ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου σημείωσε ότι καταγγέλλονται υπέρογκες αυξήσεις σε λογαριασμούς καθώς και προβλήματα με τις μετρήσεις. «Δεν γίνονται σωστές μετρήσεις στα ρολόγια αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν γίνονται καθόλου μετρήσεις και αποστέλλονται λογαριασμοί έναντι. Επίσης, σε κάποιες περιπτώσεις που πολίτες αποστέλλουν μόνοι τους τις μετρήσεις, αυτές δεν λαμβάνονται υπόψη».

Στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου φτάνουν και πολλά μηνύματα από καταναλωτές που αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς ρεύματος και θέρμανσης με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς αυτά τα αγαθά. «Οι λογαριασμοί διογκώνονται σε κάποιες περιπτώσεις, γιατί οι εταιρείες τους αφαιρούν την έκπτωση συνέπειας αν ο καταναλωτής καθυστερήσει τις πληρωμές και έτσι τα χρέη αυξάνονται» τόνισε ο κ. Κουτσελίνης και πρόσθεσε πως δεν γίνονται ουσιαστικές ρυθμίσεις σε πολλές δόσεις για όσους αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους από τα συσσωρευμένα χρέη, προς τις εταιρείες ηλεκτρικού ρεύματος και θέρμανσης.

Πολλές είναι και οι καταγγελίες που αφορούν ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων. «Υπάρχουν καταναλωτές που έχουν δώσει προκαταβολές για προϊόντα που δεν παρέλαβαν ποτέ. Κάποιοι καταναλωτές που λαμβάνουν το προϊόντα που είναι ελαττωματικά ή φθαρμένα, οι εταιρείες αρνούνται να τα αντικαταστήσουν ή τους παραπέμπουν στους προμηθευτές, στους εισαγωγείς ή ακόμα και στις αντιπροσωπείες. Σε αυτές τις περιπτώσεις, υπεύθυνες είναι οι ίδιες οι εταιρείες από τις οποίες αγοράστηκε το προϊόν» υπογράμμισε ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου ο οποίος επισήμανε πως κάποιες από αυτές τις εταιρείες αρνούνται το δικαίωμα της υπαναχώρησης με βάση το οποίο ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα από τη νομοθεσία, να επιστρέψει εντός 14 ημερών με δικά του έξοδα το προϊόν που παρήγγειλε από το διαδίκτυο και να του επιστραφούν τα χρήματα.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΣΙΑΣ
https://gegonota.news/2022/01/20/katangelies-apo-voliotes-gia-asafeis-kai-kryfes-chreoseis-se-logariasmous-deko/?fbclid=IwAR1RGXYitZ5uweOKkg7UKRoT4BNCyaO0OmY0apYVCx9E-GWB-6CaddaNWAc

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ