Απαράδεκτες οι ουρές ανθρώπων έξω από τράπεζες PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
ΘΕΜΑΤΑ - ΤΡΑΠΕΖΕΣ
Τετάρτη, 08 Ιούλιος 2020 20:27

https://magnesianews.gr/volos/enosi-katanaloton-voloy-aparadektes-oi-oyres-anthropon-exo-apo-trapezes.html?fbclid=IwAR1rXP-lm_tZzPWbtjw5fWkxL-FpIF3_zncYNAHf5-4C-m4l66KUMsZYWZA
Απαράδεκτο χαρακτήρισε το φαινόμενο, άνθρωποι να σχηματίζουν ουρές στα πεζοδρόμια έξω από τις τράπεζες για να εξυπηρετηθούν, ο Αλέκος Κουτσελίνης πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας και ζήτησε να απλοποιηθεί το σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών, ώστε να μπορεί να το χρησιμοποιήσει ο καθένας και να εκλείψει αυτό το φαινόμενο.
Ο κ. Κουτσελίνης μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του «Ράδιο ΕΝΑ» και τον Ηλία Κουτσερή και παραδέχτηκε ότι το πρόβλημα με την αναμονή έξω από τις τράπεζες υπάρχει, είναι μεγάλο και όσο και αν υπάρχουν αποστάσεις, ο συγχρωτισμός συνεχίζεται. Σύμφωνα με τον ίδιο, το κυριότερο πρόβλημα είναι η αναμονή στο δρόμο, με αποτέλεσμα όσοι περιμένουν, να αισθάνονται ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας, καθώς πρέπει να περιμένουν ώρα ή ώρες για να κάνουν μια συναλλαγή.

«Η γραφειοκρατία καλά κρατεί…»

Υπάρχει το δεδομένο του κορωνοϊού και το δεδομένο ότι οι τραπεζικές συναλλαγές σε όλη την Ευρώπη έχουν φύγει από τα γκισέ των τραπεζών και έχουν γίνει ηλεκτρονικές.
«Το πρόβλημα με την Ελλάδα είναι ότι υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων, κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας, που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα ηλεκτρονικά μέσα και δυσκολεύονται πολύ να χρησιμοποιήσουν ακόμη και τις κάρτες ανάληψης χρημάτων στα αυτόματα μηχανήματα των τραπεζών», ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών. Ο κ. Κουτσελίνης ανέφερε ότι πρέπει να απλοποιηθεί όσο το δυνατόν πιο πολύ το σύστημα των ηλεκτρονικών συναλλαγών και να απλοποιηθεί η διαδικασία εκπαίδευσης κάποιου στους υπολογιστές, ώστε να μπορεί να κάνει τις συναλλαγές του.
Ο ίδιος είπε ότι η γραφειοκρατία καλά κρατεί σε ένα μεγάλο κομμάτι της όλης διαδικασίας και πρόσθεσε ότι ταλαιπωρούνται οι καταναλωτές να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και εκτίμησε ότι ίσως οι τράπεζες χρειάζονται περισσότερο προσωπικό για να μειωθούν οι ουρές στα πεζοδρόμια και να εκπαιδευτούν οι πελάτες τους στη διεκπεραίωση υποθέσεών τους για τις οποίες οι τράπεζες παίρνουν προμήθεια.

Αυθαίρετες χρεώσεις σε συναλλαγές

Αναφερόμενος στην πληρωμή λογαριασμών μέσω e-banking που οι τράπεζες παρακρατούν προμήθεια, ο κ. Κουτσελίνης είπε ότι υπάρχει ευθύνη από όλους και εκτίμησε ότι πρέπει η Ένωση Ελληνικών Τραπεζών, η Τράπεζα της Ελλάδος και η κυβέρνηση να μεριμνήσουν για να μη γίνονται αυθαίρετες χρεώσεις για τις συναλλαγές των καταναλωτών.
Όπως είπε, η τράπεζα δεν πρέπει να επιβάλλει καμία επιβάρυνση αν κάποιος πληρώνει ηλεκτρονικά λογαριασμούς ρεύματος, νερού και τηλεφώνων, από τη στιγμή που όλες οι συναλλαγές μεταφέρονται στα τραπεζικά καταστήματα.
Στην Ένωση Καταναλωτών έχουν γίνει καταγγελίες ότι οι τράπεζες μερικές φορές ζητούν προσωπικά δεδομένα των πελατών τους, που κανείς δεν γνωρίζει για ποιο λόγο το κάνουν και τι είναι πιθανόν να χρειάζονται και δήλωσε ότι για κάποιες συναλλαγές αυτό είναι απαράδεκτο, ανέφερε ο πρόεδρος.
«Απορούμε ποιος και γιατί τους το επιτρέπει, να ζητούν προσωπικά δεδομένα για απλές διαπεραιώσεις, τη στιγμή που ο νόμος για τα προσωπικά δεδομένα είναι αυστηρός», τόνισε ο πρόεδρος της ΕΝ.ΚΑ.

 
Ένωση Καταναλωτών Βόλου