Ένωση Καταναλωτών Βόλου Θέματα για Υπηρεσιών
Εταιρίες τηλεφωνίας παραπλανούν για την αναβάθμιση του Ίντερνετ. PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 27 Φεβρουάριος 2020 15:56

Μια νέα εκστρατεία παραπλάνησης και εξαπάτησης των καταναλωτών έχουν εξαπολύσει οι εταιρείες σταθερής – κινητής τηλεφωνίας και ίντερνετ.

Μετά τις εκατοντάδες καταγγελίες για αθέμιτες πρακτικές προσέλκυσης πελατών και για αυθαίρετες χρεώσεις με την αποστολή SMS υψηλής χρέωσης, καθημερινές είναι πλέον οι καταγγελίες για παραπλανητικές πρακτικές προκειμένου να πεισθούν να αναβαθμίσουν την ταχύτητα του Ίντερνετ.

Συγκεκριμένα, συνεργάτες αυτών των εταιρειών που προφανώς αμείβονται με ποσοστά, επισκέπτονται κατοικίες καταναλωτών για να μετρήσουν δήθεν την ταχύτητα του Ίντερνετ. Στη συνέχεια προτείνουν την αναβάθμιση της ταχύτητας από 25 Mbps σε 50 Mbps ή και 80 Mbps.

Σε κάθε περίπτωση όμως αποκρύπτουν ότι:

Περισσότερα...
 
Εξαπάτηση και αισχροκέρδεια από εταιρείες SMS υψηλής χρέωσης PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Δευτέρα, 13 Ιανουάριος 2020 16:22

Δεκάδες καταγγελίες έχει λάβει το τελευταίο διάστημα η Ένωση Καταναλωτών Βόλου από καταναλωτές που έχουν πέσει θύματα εξαπάτησης και αισχροκέρδειας από τη λήψη μηνυμάτων SMS υψηλής χρέωσης, σε συνεργασία με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και την ανοχή του κράτους.
Συγκεκριμένα νομιμοφανείς εταιρείες πενταψήφιων αριθμών που με το πρόσχημα συμμετοχής σε διαγωνισμούς έστελναν
SMS υψηλής χρέωσης, έχουν πλέον εγκαταλείψει τα προσχήματα και στέλνουν μαζικά SMS υψηλής χρέωσης από πενταψήφιους αριθμούς σε χιλιάδες ανυποψίαστους καταναλωτές και χωρίς καμιά

Περισσότερα...
 
Εξαπάτηση και αισχροκέρδεια από εταιρείες SMS υψηλής χρέωσης PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Δευτέρα, 13 Ιανουάριος 2020 16:22

Δεκάδες καταγγελίες έχει λάβει το τελευταίο διάστημα η Ένωση Καταναλωτών Βόλου από καταναλωτές που έχουν πέσει θύματα εξαπάτησης και αισχροκέρδειας από τη λήψη μηνυμάτων SMS υψηλής χρέωσης, σε συνεργασία με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και την ανοχή του κράτους.
Συγκεκριμένα νομιμοφανείς εταιρείες πενταψήφιων αριθμών που με το πρόσχημα συμμετοχής σε διαγωνισμούς έστελναν
SMS υψηλής χρέωσης, έχουν πλέον εγκαταλείψει τα προσχήματα και στέλνουν μαζικά SMS υψηλής χρέωσης από πενταψήφιους αριθμούς σε χιλιάδες ανυποψίαστους καταναλωτές και χωρίς καμιά ενημέρωση ή συναίνεση τους χρεώνουν μεγάλα ποσά, με τη συνέργεια των εταιρειών τηλεφωνίας.
Για να διαγραφεί κάποιος από την αυθαίρετη υπηρεσία πρέπει να στείλει ο ίδιος
SMS με νέα χρέωση εις βάρος του.
Η νομοθεσία προβλέπει τη συγκατάθεση του χρήστη, με την αποστολή
PIN εκ μέρους του, μόνο που τίποτε από αυτά δεν τηρείται.
Υπήρξαν καταγγελίες ότι καταναλωτές χωρίς ποτέ να δώσουν τη συγκατάθεσή τους ή να στείλουν
PIN ή να δώσουν οπουδήποτε τον αριθμό του κινητού τους , έλαβαν σε διάστημα λίγων λεπτών 3 SMS υψηλής χρέωσης από διαφορετικές εταιρείες που σημαίνει ότι τόσο αυτές οι εταιρείες, όσο και οι εταιρείες τηλεφωνίας δρουν πλέον ανεξέλεγκτα.

Τα 5ψήφια SMS τρίτων εταιρειών, όπως και οποιαδήποτε υπηρεσία SMS ή φωνής, αρχικά είναι ενεργοποιημένα στο κινητό, εκτός εάν έχει επιλεγεί το αντίθετο

Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου προτείνει σε όλους τους κατόχους κινητών τηλεφώνων, πριν πέσουν θύματα απάτης, να πάνε σε ένα τοπικό κατάστημα ή να επικοινωνήσουν άμεσα με την εταιρεία τους ζητώντας “να ενεργοποιηθεί η φραγή πενταψήφιων αριθμών υψηλής χρέωσης”
COSMOTE τηλ. 13888 https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/service-fragi-cosmote.html
VODAFONE τηλ. 13830 https://www.vodafone.gr/exypiretisi/programmata/minymata/pos-mporo-na-stamatiso-na-lamvano-anepithymita-minymata/
WIND τηλ. 13800 https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/newsroom/deltia-tupou/deltio-tupou/1526313754884/

Μπορούν να βρουν τα στοιχεία της εταιρείας που σας στέλνει SMS υψηλής χρέωσης, στο site της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), εδώ: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Electronic_Communications/Telecoms/MMInfoSrv/search.html?cat=YPP2

Οι καταναλωτές που έχουν ήδη πέσει θύματα, μπορούν να ζητήσουν από την εταιρεία τηλεφωνίας να διαγραφούν αυτές οι χρεώσεις διότι «ουδέποτε ενημερώθηκαν, αποδέχθηκαν ή συναίνεσαν στη λήψη αυτών των υπηρεσιών και των χρεώσεων».
Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου καλεί τέλος τη Πολιτεία:
- να κάνει ελέγχους και να επιβάλει πρόστιμα στις εταιρείες που παρανομούν
- να θεσπίσει νέο αυστηρότερο πλαίσιο λειτουργίας αυτών των εταιρειών, αν όχι να τις καταργήσει γιατί το μόνο έργο που προσφέρουν είναι η εξαπάτηση των καταναλωτών.

 
Συμβουλές για τους φοιτητές PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 2
ΧείριστοΆριστο 
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Σάββατο, 07 Σεπτέμβριος 2019 18:37

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. εύχεται συγχαρητήρια, στους νέους σπουδαστές, που πέτυχαν την εισαγωγή τους, σε Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. Οι νέοι αυτοί ανοίγουν μια καινούρια σελίδα, στη ζωή τους, γεμάτη ελπίδες, ομορφιά, γνώση, εμπειρίες αλλά και προβλήματα. Το πρώτο πρόβλημα, για όσους πέτυχαν, σε σχολές, μακριά, από την οικογενειακή κατοικία, είναι η

Περισσότερα...
 
Αθέμιτος ανταγωνισμός στις τηλεπικοινωνίες με θύματα τους καταναλωτές PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 25 Ιανουάριος 2018 14:06

Συνθήκες καταχρηστικής και επιθετικής λειτουργίας και αθέμιτου ανταγωνισμού επικρατούν στην αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με θύματα τους καταναλωτές. Πολλές καταγγελίες που έχουν γίνει στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου & Θεσσαλίας που αναφέρουν ότι:
- εκπρόσωποι των εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ τους καλούν σε ακατάλληλες ώρες (συνήθως μεσημεριανές) και τάζουν «λαγούς με πετραχήλια» για να τους πείσουν να αλλάξουν εταιρεία
- αποκρύπτουν ή διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει τέλος (ποινή) αποσύνδεσης στην περίπτωση διακοπής της σύμβασης 
- αν πειστεί ο καταναλωτής να αλλάξει εταιρεία, ο παλιός πάροχος επιβάλλει υψηλά πρόστιμα για τη

Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 3
Ένωση Καταναλωτών Βόλου