Ένωση Καταναλωτών Βόλου Θέματα για Υπηρεσιών
Εξαπάτηση και αισχροκέρδεια από εταιρείες SMS υψηλής χρέωσης PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Δευτέρα, 13 Ιανουάριος 2020 16:22

Δεκάδες καταγγελίες έχει λάβει το τελευταίο διάστημα η Ένωση Καταναλωτών Βόλου από καταναλωτές που έχουν πέσει θύματα εξαπάτησης και αισχροκέρδειας από τη λήψη μηνυμάτων SMS υψηλής χρέωσης, σε συνεργασία με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και την ανοχή του κράτους.
Συγκεκριμένα νομιμοφανείς εταιρείες πενταψήφιων αριθμών που με το πρόσχημα συμμετοχής σε διαγωνισμούς έστελναν
SMS υψηλής χρέωσης, έχουν πλέον εγκαταλείψει τα προσχήματα και στέλνουν μαζικά SMS υψηλής χρέωσης από πενταψήφιους αριθμούς σε χιλιάδες ανυποψίαστους καταναλωτές και χωρίς καμιά ενημέρωση ή συναίνεση τους χρεώνουν μεγάλα ποσά, με τη συνέργεια των εταιρειών τηλεφωνίας.
Για να διαγραφεί κάποιος από την αυθαίρετη υπηρεσία πρέπει να στείλει ο ίδιος
SMS με νέα χρέωση εις βάρος του.
Η νομοθεσία προβλέπει τη συγκατάθεση του χρήστη, με την αποστολή
PIN εκ μέρους του, μόνο που τίποτε από αυτά δεν τηρείται.
Υπήρξαν καταγγελίες ότι καταναλωτές χωρίς ποτέ να δώσουν τη συγκατάθεσή τους ή να στείλουν
PIN ή να δώσουν οπουδήποτε τον αριθμό του κινητού τους , έλαβαν σε διάστημα λίγων λεπτών 3 SMS υψηλής χρέωσης από διαφορετικές εταιρείες που σημαίνει ότι τόσο αυτές οι εταιρείες, όσο και οι εταιρείες τηλεφωνίας δρουν πλέον ανεξέλεγκτα.

Τα 5ψήφια SMS τρίτων εταιρειών, όπως και οποιαδήποτε υπηρεσία SMS ή φωνής, αρχικά είναι ενεργοποιημένα στο κινητό, εκτός εάν έχει επιλεγεί το αντίθετο

Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου προτείνει σε όλους τους κατόχους κινητών τηλεφώνων, πριν πέσουν θύματα απάτης, να πάνε σε ένα τοπικό κατάστημα ή να επικοινωνήσουν άμεσα με την εταιρεία τους ζητώντας “να ενεργοποιηθεί η φραγή πενταψήφιων αριθμών υψηλής χρέωσης”
COSMOTE τηλ. 13888 https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/service-fragi-cosmote.html
VODAFONE τηλ. 13830 https://www.vodafone.gr/exypiretisi/programmata/minymata/pos-mporo-na-stamatiso-na-lamvano-anepithymita-minymata/
WIND τηλ. 13800 https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/newsroom/deltia-tupou/deltio-tupou/1526313754884/

Μπορούν να βρουν τα στοιχεία της εταιρείας που σας στέλνει SMS υψηλής χρέωσης, στο site της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), εδώ: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Electronic_Communications/Telecoms/MMInfoSrv/search.html?cat=YPP2

Οι καταναλωτές που έχουν ήδη πέσει θύματα, μπορούν να ζητήσουν από την εταιρεία τηλεφωνίας να διαγραφούν αυτές οι χρεώσεις διότι «ουδέποτε ενημερώθηκαν, αποδέχθηκαν ή συναίνεσαν στη λήψη αυτών των υπηρεσιών και των χρεώσεων».
Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου καλεί τέλος τη Πολιτεία:
- να κάνει ελέγχους και να επιβάλει πρόστιμα στις εταιρείες που παρανομούν
- να θεσπίσει νέο αυστηρότερο πλαίσιο λειτουργίας αυτών των εταιρειών, αν όχι να τις καταργήσει γιατί το μόνο έργο που προσφέρουν είναι η εξαπάτηση των καταναλωτών.

 
Συμβουλές για τους φοιτητές PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 2
ΧείριστοΆριστο 
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Σάββατο, 07 Σεπτέμβριος 2019 18:37

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. εύχεται συγχαρητήρια, στους νέους σπουδαστές, που πέτυχαν την εισαγωγή τους, σε Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. Οι νέοι αυτοί ανοίγουν μια καινούρια σελίδα, στη ζωή τους, γεμάτη ελπίδες, ομορφιά, γνώση, εμπειρίες αλλά και προβλήματα. Το πρώτο πρόβλημα, για όσους πέτυχαν, σε σχολές, μακριά, από την οικογενειακή κατοικία, είναι η

Περισσότερα...
 
Αθέμιτος ανταγωνισμός στις τηλεπικοινωνίες με θύματα τους καταναλωτές PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 25 Ιανουάριος 2018 14:06

Συνθήκες καταχρηστικής και επιθετικής λειτουργίας και αθέμιτου ανταγωνισμού επικρατούν στην αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με θύματα τους καταναλωτές. Πολλές καταγγελίες που έχουν γίνει στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου & Θεσσαλίας που αναφέρουν ότι:
- εκπρόσωποι των εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ τους καλούν σε ακατάλληλες ώρες (συνήθως μεσημεριανές) και τάζουν «λαγούς με πετραχήλια» για να τους πείσουν να αλλάξουν εταιρεία
- αποκρύπτουν ή διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει τέλος (ποινή) αποσύνδεσης στην περίπτωση διακοπής της σύμβασης 
- αν πειστεί ο καταναλωτής να αλλάξει εταιρεία, ο παλιός πάροχος επιβάλλει υψηλά πρόστιμα για τη

Περισσότερα...
 
Μαϊμού διαγωνισμοί πίσω από τα sms υψηλής χρέωσης PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Τετάρτη, 24 Ιανουάριος 2018 18:44

Χρεώσεις πολυμεσικής πληροφόρησης ~ Η Eνωση Καταναλωτών Βόλου δέχεται κάθε μέρα και μία καταγγελία εδώ και πέντε χρόνια
Συμμετοχές σε ψεύτικους διαγωνισμούς και αποδοχές δώρων – προσφορών κρύβονται πίσω από τις υψηλές χρεώσεις λογαριασμών κινητής τηλεφωνίας με πενταψήφια νούμερα, από εταιρείες πολυμεσικής πληροφόρησης. Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου λέει ότι με τέτοιου είδους τρόπους αποσπάται έμμεσα συναίνεση για την αποστολή των ανεπιθύμητων sms, τα οποία αν και δεν γίνονται αποδεκτά, εντούτοις φουσκώνουν τους λογαριασμούς της

Περισσότερα...
 
Προστατέψτε τις πληροφορίες προσωπικού χαρακτήρα και την ταυτότητά σας στο διαδίκτυο PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 1
ΧείριστοΆριστο 
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Σάββατο, 29 Νοέμβριος 2014 21:03

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός, για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριών (ENISA) ξεκινάει την εκστρατεία «Ευρωπαϊκός Μήνας για την Ασφάλεια του Διαδικτύου». Το ΚΕ.Π.ΚΑ., συμμετέχοντας στην εκστρατεία του ENISA, δίνει συμβουλές, στους καταναλωτές, για ασφαλή χρήση του διαδικτύου και προστασία των προσωπικών μας δεδομένων. Όλο και περισσότερο, βασιζόμαστε στο διαδίκτυο, καθημερινά, για τις τραπεζικές μας συναλλαγές, για τα ψώνια μας, για την απόκτηση γνώσης, για τις επικοινωνίες μας. Είναι

Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 3
Ένωση Καταναλωτών Βόλου