Ο Συνήγορος του Καταναλωτή διερευνά τα προβλήματα στη ΔΕΥΑΜΒ |
|
ΔΡΑΣΕΙΣ -
ΔΕΥΑΜΒ
|
Δευτέρα, 06 Φεβρουάριος 2017 16:15 |
Μετά την αναφορά που είχε στείλει η Ένωση Καταναλωτών Βόλου & Θεσσαλίας στις 18-1-2017 προς τους αρμόδιους φορείς και τον τύπο για τα προβλήματα στη ΔΕΥΑΜΒ, η ανεξάρτητη αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή" στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της, αποφάσισε να διερευνήσει το θέμα και με έγγραφό της (επισυναπτόμενο) ζητά από την επιχείρηση στοιχεία και
έγγραφα για το θέμα.
|