Ο Συνήγορος του Καταναλωτή διερευνά τα προβλήματα στη ΔΕΥΑΜΒ Εκτύπωση
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
ΔΡΑΣΕΙΣ - ΔΕΥΑΜΒ
Δευτέρα, 06 Φεβρουάριος 2017 16:15

Μετά την αναφορά που είχε στείλει η Ένωση Καταναλωτών Βόλου & Θεσσαλίας στις 18-1-2017 προς τους αρμόδιους φορείς και τον τύπο για τα προβλήματα στη ΔΕΥΑΜΒ, η ανεξάρτητη αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή" στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της, αποφάσισε να διερευνήσει το θέμα και με έγγραφό της (επισυναπτόμενο) ζητά από την επιχείρηση στοιχεία και έγγραφα για το θέμα.