Ο Συνήγορος του Καταναλωτή διερευνά τα προβλήματα στη ΔΕΥΑΜΒ PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
ΔΡΑΣΕΙΣ - ΔΕΥΑΜΒ
Δευτέρα, 06 Φεβρουάριος 2017 16:15

Μετά την αναφορά που είχε στείλει η Ένωση Καταναλωτών Βόλου & Θεσσαλίας στις 18-1-2017 προς τους αρμόδιους φορείς και τον τύπο για τα προβλήματα στη ΔΕΥΑΜΒ, η ανεξάρτητη αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή" στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της, αποφάσισε να διερευνήσει το θέμα και με έγγραφό της (επισυναπτόμενο) ζητά από την επιχείρηση στοιχεία και έγγραφα για το θέμα.

 
Ένωση Καταναλωτών Βόλου