ΔΕΥΑΜΒ
Τα προβλήματα της ΔΕΥΑΜΒ στη Βουλή PDF Εκτύπωση E-mail
ΔΡΑΣΕΙΣ - ΔΕΥΑΜΒ
Τρίτη, 14 Μάρτιος 2017 17:50

Αναφορά στη Βουλή και τον υπουργό εσωτερικών για τα προβλήματα της ύδρευσης του Βόλου με αφορμή την επιστολή της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου κατέθεσε ο βουλευτής ….Αχαίας Ν. Νικολόπουλος.
Στην απάντηση της η ΔΕΥΑΜΒ αναφέρει ότι - φταίνε τα υδρόμετρα και οι σωλήνες που σπάσανε, - φταίνε οι βρύσες που στάζανε, - φταίνε οι καταναλωτές που ρίχνανε νερό για αποχιονισμό βεραντών και που δεν συμμορφώθηκαν προς τας υποδείξεις.
 

« - Φταίει ο Θεός που μας μισεί! - Φταίει το κεφάλι το

Περισσότερα...
 
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή διερευνά τα προβλήματα στη ΔΕΥΑΜΒ PDF Εκτύπωση E-mail
ΔΡΑΣΕΙΣ - ΔΕΥΑΜΒ
Δευτέρα, 06 Φεβρουάριος 2017 16:15

Μετά την αναφορά που είχε στείλει η Ένωση Καταναλωτών Βόλου & Θεσσαλίας στις 18-1-2017 προς τους αρμόδιους φορείς και τον τύπο για τα προβλήματα στη ΔΕΥΑΜΒ, η ανεξάρτητη αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή" στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της, αποφάσισε να διερευνήσει το θέμα και με έγγραφό της (επισυναπτόμενο) ζητά από την επιχείρηση στοιχεία και

Περισσότερα...
 
Νερό ακατάλληλο για ανθρώπινη κατανάλωση στο Βόλο; PDF Εκτύπωση E-mail
ΔΡΑΣΕΙΣ - ΔΕΥΑΜΒ
Τετάρτη, 25 Ιανουάριος 2017 21:51

Μετά από την αναφορά μας πριν λίγες μέρες για τα προβλήματα του νερού, ήρθε η απάντηση από τη Διεύθυνση Υγείας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, με τους ελέγχους να δείχνουν ότι στη περιοχή του Δημαρχείου το νερό δεν πληροί τους όρους για ανθρώπινη κατανάλωση από μικροβιολογικής άποψης, ενώ στα Μελισσιάτικα και το Φυτόκο στο νερό έχει νιτρικά και πρέπει να απαγορευτεί η χρήση του. Εύλογα γεννώνται τα ερωτήματα:
Πόσο καιρό πίνουν οι καταναλωτές επικίνδυνο για την υγεία νερό με νιτρικά (ηπατοτοξικές και εν δυνάμει καρκινογόνες ουσίες);
Τι μέτρα έχει λάβει η ΔΕΥΑΜΒ;
Έχει κάνει το τελευταίο διάστημα ελέγχους η επιχείρηση για τη ποιότητα του νερού, όπως είναι υποχρεωμένη;
Μετά τις πολυήμερες διακοπές στην ύδρευση, τη ρύπανση του Παγασητικού από

Περισσότερα...
 
Τριτοκοσμικές συνθήκες στη πόλη μας από την έλλειψη νερού PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 6
ΧείριστοΆριστο 
ΔΡΑΣΕΙΣ - ΔΕΥΑΜΒ
Σάββατο, 14 Ιανουάριος 2017 09:31

Τις τελευταίες μέρες η Ένωση Καταναλωτών Βόλου έχει δεχθεί πολλές τηλεφωνικές καταγγελίες από πολίτες – καταναλωτές των υπηρεσιών της ΔΕΥΑΜΒ που αναφέρουν:

- Πολύωρες διακοπές της παροχής νερού σε πολλές συνοικίες του Δήμου Βόλου που φτάνουν τις 16 ώρες το 24ωρο. Εργαζόμενοι κατήγγειλαν ότι το απόγευμα που επιστρέφουν σπίτι τους μέχρι το επόμενο πρωί που ξαναφεύγουν δεν έχουν ούτε

Περισσότερα...
 
Προσφυγή στο Συνήγορο του Καταναλωτή για τη ΔΕΥΑΜΒ PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 1
ΧείριστοΆριστο 
ΔΡΑΣΕΙΣ - ΔΕΥΑΜΒ
Τετάρτη, 29 Δεκέμβριος 2010 20:54

Προσφυγή στο Συνήγορο του Καταναλωτή αλλά και στο Συνήγορο του Πολίτη για τη ΔΕΥΑΜΒ κατέθεσε η Ένωση Καταναλωτών Βόλου. Ζητά την διερεύνηση  των 488 καταγγελιών των πολιτών του Βόλου και ειδικότερα
- την καταστρατήγηση της συνταγματικά κατοχυρωμένης αρχής της ισονομίας των Ελλήνων πολιτών (διαφορά τιμής 20-50% μεταξύ ΔΕΥΑΜΒ και άλλων Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης)
- την εκμετάλλευση δεσπόζουσας θέσης στην αγορά της περιοχής μας, αφού ο καταναλωτής δεν μπορεί επιλέξει εναλλακτικό πάροχο νερού, γεγονός που αντίκειται στις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 703/77 «έλεγχος μονοπωλίων, ολιγοπωλίων, ελεύθερος ανταγωνισμός»

Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 2
Ένωση Καταναλωτών Βόλου