ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Απατη-λές εταιρείες SMS Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 2
ΧείριστοΆριστο 
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Τρίτη, 10 Ιούνιος 2014 06:12

 

Πολλές καταγγελίες για εταιρείες της «βιομηχανίας» των SMS, έχουν γίνει στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου. Οι πολίτες αναφέρουν ότι είχαν υψηλές χρεώσεις στους λογαριασμούς τους, από μηνύματα που λαμβάνουν από συγκεκριμένο πενταψήφιο αριθμό (54ΧΧΧ) αριθμό, χωρίς τη συναίνεση τους. Συγκεκριμένα κάποιες εταιρείες, παραβιάζοντας το προσωπικό απόρρητο,  στέλνουν χιλιάδες μηνύματα σε ανυποψίαστους πολίτες με τη βοήθεια των

Περισσότερα...
 
Διόδια: 21 αναπάντητα ερωτήματα PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 6
ΧείριστοΆριστο 
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Σάββατο, 29 Μάρτιος 2014 06:59

Προς - Την ανεξάρτητη αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή»
- Την ανεξάρτητη αρχή «Συνήγορος του Πολίτη»
Κοιν.: Βουλευτές του Ελληνικού κοινοβουλίου
Η Ένωση μας έλαβε δεκάδες καταγγελίες, παράπονα και ερωτήματα καταναλωτών για το κόστος και τις υπερβολικές αυξήσεις των διοδίων. Το τελευταίο διάστημα είχαμε νέες υπερβολικές αυξήσεις έως και 60%, στις ήδη υψηλές τιμές των διοδίων, τη στιγμή που η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών έχει μειωθεί κατά 30% - 40%.
Εφαρμόζοντας αποικιοκρατικές συμβάσεις του 2007, οι καταναλωτές πληρώνουν υπέρογκα ποσά για δρόμους

Περισσότερα...
 
Συμβουλές για τους φοιτητές PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 1
ΧείριστοΆριστο 
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Κυριακή, 01 Σεπτέμβριος 2013 18:54

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. εύχεται συγχαρητήρια, στους νέους σπουδαστές, που πέτυχαν την εισαγωγή τους, σε Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. Οι νέοι αυτοί ανοίγουν μια καινούρια σελίδα, στη ζωή τους, γεμάτη ελπίδες, ομορφιά, γνώση, εμπειρίες αλλά και προβλήματα. Το πρώτο πρόβλημα, για όσους πέτυχαν, σε σχολές, μακριά, από την πατρική κατοικία, είναι η στέγη. Για την εύρεση κατοικίας, υπάρχουν, σε κάθε πόλη, μεσιτικά γραφεία, αγγελίες, ιστοσελίδες, ενοικιαστήρια, ανακοινώσεις κ.λπ. Καλό

Περισσότερα...
 
Tι να προσέχουμε στις υπηρεσίες τηλεφωνίας και Internet PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 3
ΧείριστοΆριστο 
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 13 Δεκέμβριος 2012 21:51

Οδηγίες προς τους καταναλωτές με σκοπό να προλαμβάνουν αυθαίρετες ή υπέρογκες χρεώσεις τόσο στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία όσο και στο Ίντερνετ, εξέδωσε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Ειδικότερα, με ανακοίνωσή της, η ΕΕΤΤ συνιστά στους καταναλωτές να ενημερώνονται αναλυτικά για το είδος, το κόστος και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει το οικονομικό πακέτο που επιλέγουν, κυρίως σε ό,τι αφορά τα συνδυαστικά πακέτα που περιλαμβάνουν τηλεφωνία (σταθερή

Περισσότερα...
 
Νέο χαράτσι με την ΑΡΙΑΔΝΗ PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 1
ΧείριστοΆριστο 
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Δευτέρα, 22 Οκτώβριος 2012 13:48

Την ώρα που οι πολίτες αδυνατούν να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες, το Υπουργείο Εργασίας κάνει δωράκια σε προνομιούχες επαγγελματικές ομάδες. Προχωρά στη θεσμοθέτηση μίας διαδικασίας, το σχέδιο Αριάδνη, για την πάταξη υποτίθεται της απάτης των παράνομων συντάξεων. Ουσιαστικά η διαδικασία αυτή παρακάμπτει τα ληξιαρχεία, πριμοδοτώντας τους συμβολαιογράφους και επιβαρύνοντας τους καταναλωτές με ένα επιπλέον χαράτσι.

Περισσότερα...
 
Περισσότερα Άρθρα...
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 2 από 3
Ένωση Καταναλωτών Βόλου