ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Καταγγελίες για τηλεφωνία, ενέργεια και αγορές προϊόντων από τους καταναλωτές του Βόλου PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 29 Οκτώβριος 2020 22:06

Καταγγελίες για τηλεφωνία, ενέργεια και αγορές προϊόντων από τους καταναλωτές του Βόλου

Καταναλωτής ηλεκτρικής ενέργειας που προτίμησε να αλλάξει πάροχο, πιστεύοντας στη διαφήμιση, ανακάλυψε ξαφνικά, ότι ενώ του είχαν πει για πάγιο στην τιμή των 5 ευρώ, τελικά το πάγιο ήταν στα 22 ευρώ. Διαμαρτυρήθηκε και προσέφυγε στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, όπου προσφεύγουν καθημερινά δεκάδες καταναλωτές, διαμαρτυρόμενοι για συμβάσεις τηλεφωνίας, ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και για απάτες σε παραγγελίες προϊόντων.

Καθημερινό είναι πλέον το φαινόμενο των καταγγελιών καταναλωτών στην ΕΝΚΑ Βόλου, αλλά και στη Γ.Γ. Καταναλωτή για προϊόντα και υπηρεσίες, που δεν ανταποκρίνονται στα όσα διαφημίζονται. Όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος της ΕΝΚΑ Αλ. Κουτσελίνης στην περίπτωση με τον καταναλωτή που άλλαξε πάροχο ηλεκτρικής

Περισσότερα...
 
Οι καταναλωτές αναγνωρίζουμε τα πιθανά οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης αλλά εγείρουμε σοβαρές ενστάσεις PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2020 19:43
Σύμφωνα με μία έρευνα που διεξήχθη από ενώσεις καταναλωτών σε 9 ευρωπαϊκές χώρες, οι καταναλωτές πιστεύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επιφέρει σημαντικά οφέλη. Ωστόσο, όταν μας ζητήθηκε να αξιολογήσουμε ορισμένες υπηρεσίες, οι οποίες χρησιμοποιούν, ήδη σήμερα, τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, π.χ. ψηφιακοί οικιακοί βοηθοί, ή διαφημίσεις σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι περισσότεροι από εμάς δε φανήκαμε πεπεισμένοι.
Οι καταναλωτές εγείρουμε σοβαρές ενστάσεις ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να οδηγήσει σε ολοένα και αυξανόμενες παραβιάσεις των προσωπικών δεδομένων. Στην πραγματικότητα, όταν πρόκειται για συγκεκριμένες διεισδυτικές τεχνολογίες, όπως
Περισσότερα...
 
Οργιο παραπληροφόρησης καταναλωτών εν μέσω πανδημίας PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Τρίτη, 15 Σεπτέμβριος 2020 05:14

Ελκυστικά πακέτα για αναβάθμιση του internet αποδείχτηκαν μαϊμού - Ηλεκτρονικές αγορές γίνονται απάτη 

Η υγειονομική κρίση του κορονοϊού προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί πολλά δεινά. Βοήθησε ωστόσο στην εξοικείωση των καταναλωτών με τις νέες τεχνολογίες και στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι καταναλωτές προσαρμόστηκαν στη νέα κανονικότητα. Εντούτοις, δεν ήταν επαρκώς ενημερωμένοι και δυστυχώς εκατοντάδες έπεσαν θύματα παραπλάνησης. Η Ενωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας δέχεται βροχή καταγγελιών.

Ο πρόεδρός της Αλέκος Κουτσελίνης λέει ότι «αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη μια νέα εκστρατεία εξαπάτησης των καταναλωτών από εταιρείες σταθερής – κινητής τηλεφωνίας και

Περισσότερα...
 
Εταιρίες τηλεφωνίας παραπλανούν για την αναβάθμιση του Ίντερνετ. PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 27 Φεβρουάριος 2020 15:56

Μια νέα εκστρατεία παραπλάνησης και εξαπάτησης των καταναλωτών έχουν εξαπολύσει οι εταιρείες σταθερής – κινητής τηλεφωνίας και ίντερνετ.

Μετά τις εκατοντάδες καταγγελίες για αθέμιτες πρακτικές προσέλκυσης πελατών και για αυθαίρετες χρεώσεις με την αποστολή SMS υψηλής χρέωσης, καθημερινές είναι πλέον οι καταγγελίες για παραπλανητικές πρακτικές προκειμένου να πεισθούν να αναβαθμίσουν την ταχύτητα του Ίντερνετ.

Συγκεκριμένα, συνεργάτες αυτών των εταιρειών που προφανώς αμείβονται με ποσοστά, επισκέπτονται κατοικίες καταναλωτών για να μετρήσουν δήθεν την ταχύτητα του Ίντερνετ. Στη συνέχεια προτείνουν την αναβάθμιση της ταχύτητας από 25 Mbps σε 50 Mbps ή και 80 Mbps.

Σε κάθε περίπτωση όμως αποκρύπτουν ότι:

Περισσότερα...
 
Εξαπάτηση και αισχροκέρδεια από εταιρείες SMS υψηλής χρέωσης PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Δευτέρα, 13 Ιανουάριος 2020 16:22

Δεκάδες καταγγελίες έχει λάβει το τελευταίο διάστημα η Ένωση Καταναλωτών Βόλου από καταναλωτές που έχουν πέσει θύματα εξαπάτησης και αισχροκέρδειας από τη λήψη μηνυμάτων SMS υψηλής χρέωσης, σε συνεργασία με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και την ανοχή του κράτους.
Συγκεκριμένα νομιμοφανείς εταιρείες πενταψήφιων αριθμών που με το πρόσχημα συμμετοχής σε διαγωνισμούς έστελναν
SMS υψηλής χρέωσης, έχουν πλέον εγκαταλείψει τα προσχήματα και στέλνουν μαζικά SMS υψηλής χρέωσης από πενταψήφιους αριθμούς σε χιλιάδες ανυποψίαστους καταναλωτές και χωρίς καμιά

Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 4
Ένωση Καταναλωτών Βόλου