ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Εταιρίες τηλεφωνίας παραπλανούν για την αναβάθμιση του Ίντερνετ. PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 27 Φεβρουάριος 2020 15:56

Μια νέα εκστρατεία παραπλάνησης και εξαπάτησης των καταναλωτών έχουν εξαπολύσει οι εταιρείες σταθερής – κινητής τηλεφωνίας και ίντερνετ.

Μετά τις εκατοντάδες καταγγελίες για αθέμιτες πρακτικές προσέλκυσης πελατών και για αυθαίρετες χρεώσεις με την αποστολή SMS υψηλής χρέωσης, καθημερινές είναι πλέον οι καταγγελίες για παραπλανητικές πρακτικές προκειμένου να πεισθούν να αναβαθμίσουν την ταχύτητα του Ίντερνετ.

Συγκεκριμένα, συνεργάτες αυτών των εταιρειών που προφανώς αμείβονται με ποσοστά, επισκέπτονται κατοικίες καταναλωτών για να μετρήσουν δήθεν την ταχύτητα του Ίντερνετ. Στη συνέχεια προτείνουν την αναβάθμιση της ταχύτητας από 25 Mbps σε 50 Mbps ή και 80 Mbps.

Σε κάθε περίπτωση όμως αποκρύπτουν ότι:

Περισσότερα...
 
Εξαπάτηση και αισχροκέρδεια από εταιρείες SMS υψηλής χρέωσης PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Δευτέρα, 13 Ιανουάριος 2020 16:22

Δεκάδες καταγγελίες έχει λάβει το τελευταίο διάστημα η Ένωση Καταναλωτών Βόλου από καταναλωτές που έχουν πέσει θύματα εξαπάτησης και αισχροκέρδειας από τη λήψη μηνυμάτων SMS υψηλής χρέωσης, σε συνεργασία με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και την ανοχή του κράτους.
Συγκεκριμένα νομιμοφανείς εταιρείες πενταψήφιων αριθμών που με το πρόσχημα συμμετοχής σε διαγωνισμούς έστελναν
SMS υψηλής χρέωσης, έχουν πλέον εγκαταλείψει τα προσχήματα και στέλνουν μαζικά SMS υψηλής χρέωσης από πενταψήφιους αριθμούς σε χιλιάδες ανυποψίαστους καταναλωτές και χωρίς καμιά

Περισσότερα...
 
Συμβουλές για τους φοιτητές PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 2
ΧείριστοΆριστο 
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Σάββατο, 07 Σεπτέμβριος 2019 18:37

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. εύχεται συγχαρητήρια, στους νέους σπουδαστές, που πέτυχαν την εισαγωγή τους, σε Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. Οι νέοι αυτοί ανοίγουν μια καινούρια σελίδα, στη ζωή τους, γεμάτη ελπίδες, ομορφιά, γνώση, εμπειρίες αλλά και προβλήματα. Το πρώτο πρόβλημα, για όσους πέτυχαν, σε σχολές, μακριά, από την οικογενειακή κατοικία, είναι η

Περισσότερα...
 
Αθέμιτος ανταγωνισμός στις τηλεπικοινωνίες με θύματα τους καταναλωτές PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 25 Ιανουάριος 2018 14:06

Συνθήκες καταχρηστικής και επιθετικής λειτουργίας και αθέμιτου ανταγωνισμού επικρατούν στην αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με θύματα τους καταναλωτές. Πολλές καταγγελίες που έχουν γίνει στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου & Θεσσαλίας που αναφέρουν ότι:
- εκπρόσωποι των εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ τους καλούν σε ακατάλληλες ώρες (συνήθως μεσημεριανές) και τάζουν «λαγούς με πετραχήλια» για να τους πείσουν να αλλάξουν εταιρεία
- αποκρύπτουν ή διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει τέλος (ποινή) αποσύνδεσης στην περίπτωση διακοπής της σύμβασης 
- αν πειστεί ο καταναλωτής να αλλάξει εταιρεία, ο παλιός πάροχος επιβάλλει υψηλά πρόστιμα για τη

Περισσότερα...
 
Μαϊμού διαγωνισμοί πίσω από τα sms υψηλής χρέωσης PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Τετάρτη, 24 Ιανουάριος 2018 18:44

Χρεώσεις πολυμεσικής πληροφόρησης ~ Η Eνωση Καταναλωτών Βόλου δέχεται κάθε μέρα και μία καταγγελία εδώ και πέντε χρόνια
Συμμετοχές σε ψεύτικους διαγωνισμούς και αποδοχές δώρων – προσφορών κρύβονται πίσω από τις υψηλές χρεώσεις λογαριασμών κινητής τηλεφωνίας με πενταψήφια νούμερα, από εταιρείες πολυμεσικής πληροφόρησης. Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου λέει ότι με τέτοιου είδους τρόπους αποσπάται έμμεσα συναίνεση για την αποστολή των ανεπιθύμητων sms, τα οποία αν και δεν γίνονται αποδεκτά, εντούτοις φουσκώνουν τους λογαριασμούς της

Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 3
Ένωση Καταναλωτών Βόλου