ΔΙΑΦΟΡΑ
Πρέπει οι καταναλωτές να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΔΙΑΦΟΡΑ
Τετάρτη, 08 Ιούλιος 2020 20:36

Την ανάγκη οι καταναλωτές να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους, τόνισε ο Πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου Αλ. Κουτσελίνης.

Μιλώντας στο Ράδιο Ακρόαμα, ο κ. Κουτσελίνης, αναφέρθηκε στην έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, και στην προσοχή που θα πρέπει να επιδεικνύουν οι καταναλωτές.

Ο Πρόεδρος αναφέρθηκε σε αναξιόπιστες εταιρείες ηλεκτρονικών αγορών που πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές, στις εισπρακτικές εταιρείες, στις τηλεπικοινωνίες κ.α.

Όπως είπε “Δεν πρέπει να μας δελεάζουν οι προσφορές. Πρέπει να κάνουμε αγορές από έγκυρα καταστήματα”, ενώ πρόσθεσε ότιε ίναι πολύ μικρό το ποσοστό των καταναλωτών που θα ζητήσουν βοήθεια από τις ΕΝΚΑ και τόνισε την ανάγκη επέκταση των κινημάτων αυτών.

Ακούστε τις δηλώσεις του κ. Κουτσελίνη https://www.youtube.com/watch?v=7OccWl3rZOE&;feature=emb_logo
 

 
Προσοχή. Νέα κακόβουλα email λαμβάνουν πολίτες και επιχειρήσεις στο Βόλο. PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΔΙΑΦΟΡΑ
Σάββατο, 13 Ιούνιος 2020 19:17

Όπως κατήγγειλαν στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου, αποστολέας εμφανίζεται αληθοφανής εταιρεία ως πελάτης που στέλνει παραγγελία προϊόντων. Αν ανοίξετε το αρχείο zip ή exe της δήθεν παραγγελίας, εγκαθίσταται ένα κακόβουλο λογισμικό που μπορεί να υποκλέψει προσωπικά δεδομένα και κωδικούς ή και να πάρει τον έλεγχο του υπολογιστή σας. Αν λάβετε τέτοιο email διαγράψτε το αμέσως χωρίς να ανοίξετε το συνημμένο αρχείο

Το email αναφέρει τα εξής:
"Αγαπητέ κύριε, κυρία,
Ελπίζω εσείς και οι συνάδελφοί σας να είστε υγιείς και ασφαλείς;
Η εταιρεία μας προσφέρει στους πελάτες μας επαγγελματισμό σε όλα τα επίπεδα των επιχειρήσεων και συμβουλεύουν κυρίως για την αγορά βιομηχανικών προϊόντων.
Έχω δει τα προϊόντα στον ιστότοπό σας και με ενδιαφέρει.
Παρακαλούμε βρείτε συνημμένο το έγγραφο παραγγελίας μας.

Περισσότερα...
 
Προσοχή. Προσπάθεια εξαπάτησης και υποκλοπής κωδικών PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΔΙΑΦΟΡΑ
Σάββατο, 13 Ιούνιος 2020 19:01

Όπως κατήγγειλαν στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου πολίτες έλαβαν e-mails δήθεν από γνωστή Τράπεζα που τους ζητούσε να «πατήσουν» ένα σύνδεσμο και να βάλουν τους κωδικούς τους για να «ξεκλειδώσουν» τον λογαριασμό τους.
Πρόκειται για μια μέθοδο εξαπάτησης πολιτών (ψάρεμα, phishing), οι οποίοι λαμβάνουν μηνύματα με το λογότυπο της εφορίας, της τράπεζας, ενός οργανισμού πληρωμών κλπ. που τους ζητούν, ακολουθώντας ένα αληθοφανή σύνδεσμο (link), να συμπληρώσουν στην εικονική ιστοσελίδα - απάτη μία ηλεκτρονική φόρμα με τα προσωπικά τους στοιχεία (συνήθως αριθμούς πιστωτικών καρτών, αριθμούς λογαριασμών τραπέζης, κωδικούς πρόσβασης όνομα χρήστη-username και συνθηματικό-password) κ.α.).
Μετά χρεώνουν τη πιστωτική κάρτα ή αδειάζουν το τραπεζικό λογαριασμό μεταφέροντας τα χρήματα σε λογαριασμούς τρίτων προσώπων στο εξωτερικό.

Παραθέτουμε το μήνυμα όπως το έλαβαν οι πολίτες:

Περισσότερα...
 
Προσοχή. Μήνυμα απάτη PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΔΙΑΦΟΡΑ
Τετάρτη, 18 Απρίλιος 2018 20:18

Πολλοί συμπολίτες μας έλαβαν τις τελευταίες μέρες το παρακάτω μήνυμα απάτη:

"From: Michael Hope
Sent: Thursday, April 12, 2018 7:25 PM
To: undisclosed-recipients:
Subject: Απαιτείται βοήθεια
Χαίρετε,
Χρειάζομαι τη βοήθειά σας για να διεκδικήσετε χρήματα ύψους Εννέα εκατομμυρίων, πεντακόσιων χιλιάδων ευρώ, αυτά τα χρήματα κατατέθηκαν στην

Περισσότερα...
 
40 τρόποι ηλεκτρονικής εξαπάτησης PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 6
ΧείριστοΆριστο 
ΘΕΜΑΤΑ - ΔΙΑΦΟΡΑ
Πέμπτη, 05 Φεβρουάριος 2015 16:03

Πολλές καταγγελίες έχουν γίνει στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου για εταιρείες, που παραβιάζοντας το προσωπικό απόρρητο, στέλνουν μαζικά απατηλά μηνύματα σε ανυποψίαστους πολίτες προσπαθώντας να τους εξαπατήσουν. Χιλιάδες είναι τα θύματα σε όλη τη χώρα που πέφτουν στη παγίδα, ενώ εκατομμύρια ευρώ είναι ο τζίρος της ηλεκτρονικής απάτης. Η εφευρετικότητα των απατεώνων είναι ανεξάντλητη γι’ αυτό σας κοινοποιούμε τις κυριότερες από

Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 3
Ένωση Καταναλωτών Βόλου