ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Υπηρεσίες PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 1
ΧείριστοΆριστο 
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ - ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Κυριακή, 26 Σεπτέμβριος 2010 07:31

 

Internet  Καταναλωτής  κατήγγειλε εταιρεία τηλεπικοινωνιών ότι δεν αποκαθιστά ζημιά σε γραμμή internet. Μετά από παρέμβαση του γραφείου καταναλωτή αποκαταστάθηκε άμεσα η βλάβη

 Υπερχρέωση Εταιρεία απαιτούσε το ποσό των €370,50 συν Φ.Π.Α. για επισκευή δυο κλιματιστικών. Το Γραφείο Καταναλωτή με τη βοήθεια της Διεύθυνση Εμπορίου κοστολόγησε την εργασία και ο καταναλωτής  πλήρωσε €205,50.

 Ξενοδοχείο  αρνήθηκε σε δικαιούχο κοινωνικού τουρισμού την επιστροφή των χρημάτων αφού δεν έγινε χρήση των παροχών.  Μετά απο παρέμβαση επέστρεψε τα χρήματα.

Τεχνικός επισκεύασε το φούρνο κουζίνας  ο οποίος όμως και πάλι δεν δούλευε. Ο τεχνικός ανέλαβε την ευθύνη του μετά απο παρέμβαση του Γραφείου Καταναλωτή.

Τεχνίτης κλιματιστικού κλήθηκε κα διερευνήση βλάβη και να δώση προσφορά, αυτός έκανε την επισκευή και απαιτούσε 193,00 ευρώ. Μετά απο παρέμβαση του Γρ. Καταναλωτή έγινε συμβιβασμός και πληρώθηκαν 60,00 ευρώ.

 


Ένωση Καταναλωτών Βόλου