ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
Τηλεφωνία PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 5
ΧείριστοΆριστο 
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ - ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
Κυριακή, 26 Σεπτέμβριος 2010 07:37

Σταθερή τηλεφωνία  Εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας, με τη διακοπή του τηλεφωνικού αριθμού χρέωσε τέλη διακοπής σύνδεσης 147,06 ευρώ. Μετά την παρέμβαση του Γραφείου Καταναλωτή η εταιρεία διέγραψε την απαίτηση.

Κινητή τηλεφωνία. Εταιρία χρέωσε συνδρομητή με κλήση εξωτερικού σε κινητό τηλέφωνο που όμως είναι στην Ελλάδα. Η εταιρεία δέχθηκε να διαγράψει τη χρέωση.

 

 Σταθερή τηλεφωνία ( 3 παρόμοιες υποθέσεις) Καταναλωτές διαμαρτυρήθηκαν στο γραφείο μας για εγγραφή σε, ιδιωτική εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας παρά τη θέληση τους. Μετά από παρέμβαση του Γραφείου Καταναλωτή, η εταιρεία αποδέχθηκε το σφάλμα της και η υπόθεση επιλύθηκε σε όφελος του καταναλωτή

 

Διαφημιστικός οδηγός Καταναλωτής διαμαρτυρήθηκε στο γραφείο μας για χρέωση σε διαφημιστικό οδηγό τηλεφωνικής εταιρείας παρά τη θέληση του. Μετά από παρέμβαση του Γραφείου Καταναλωτή, η εταιρεία αποδέχτηκε την επιστροφή του ποσού των €145,65 συν Φ.Π.Α. στον καταναλωτή

 

Σταθερή τηλεφωνία  Εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας, δεν δεχόταν τη διακοπή του τηλεφωνικού αριθμού, παρά το αίτημα του πολίτη και τον χρέωνε με συνεχόμενους λογαριασμούς πληρωμών, χωρίς την ύπαρξη γραμμής. Μετά την παρέμβαση του Γραφείου Καταναλωτή τα ποσά €118,70 και €88,80 αντίστοιχα πιστώθηκαν στο λογαριασμό του

 

Σταθερή τηλεφωνία  Καταγγελία για εταιρεία τηλεπικοινωνιών και ενώ είχε γίνει σύμβαση ενεργοποίησης τηλεφώνου, υπήρχαν προβλήματα και τεχνικές βλάβες που δεν επιλύονταν επί δύο μήνες, ενώ ο πελάτης χρεώνονταν τα πάγια έξοδα χωρίς να έχει γραμμή τηλεφώνου. Μετά από παρέμβαση  του Γραφείου Καταναλωτή οι βλάβες αποκαταστάθηκαν άμεσα και επιτυχώς.

 

Σταθερή τηλεφωνία  Καταναλωτής κατήγγειλε ότι του στέλνανε λογαριασμούς χρέωσης της τάξεως των €40, για υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας, τις οποίες είχε αρνηθεί κατά την πώληση από τηλεφώνου. Μετά από παρέμβαση  του Γραφείου Καταναλωτή ζητήθηκε η μαγνητοφωνημένη συνομιλία, όπου διαπιστώθηκε ότι o πελάτης δεν είχε συμφωνήσει για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Η εταιρεία  αποδέχτηκε το λάθος της, πιστώθηκε ο λογαριασμός και διεκόπη η γραμμή.

 

 

Χρυσός οδηγός Καταναλωτής διαμαρτυρήθηκε στο γραφείο μας για προβολή στο χρυσό οδηγό χωρίς τη θέληση του. Μετά από παρέμβαση του Γραφείου Καταναλωτή, η εταιρεία αποδέχτηκε την επιστροφή του ποσού των €121,38 στον καταναλωτή

Ιντερνετ Καταναλωτής κατήγειλε ότι διεκόπη πρόσδαση στο ίντερνετ, ο πάροχος αντί να το διορθώσει χάλασε και το τηλέφωνο για ένα μήνα. Μετά από παρέμβαση του Γραφείου Καταναλωτή αποκαταστάθηκε η βλάβη την επόμενη μέρα.

 


Ένωση Καταναλωτών Βόλου